TA STRONA UŻYWA COOKIES...


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim systemie.
Więcej informacji w naszej "polityce prywatności"
Wystawa plakatów: LABEL Magazine x Bauhaus | Warszawa
  • labelworld
  • dizajn
  • wnętrza
  • architektura
  • sztuka
  • moda
  • wywiad
  • lifestyle
  • wydarzenia

NAJNOWSZE

  • Powrót do natury w najnowszym albumie &Living

    Powrót do natury w najnowszym albumie &Living

  • Wystawa plakatów w Warszawie LABEL Magazine x Bauhaus

    Wystawa plakatów w Warszawie LABEL Magazine x Bauhaus

  • 100 lat Bauhausu z polskimi ilustratorami

    100 lat Bauhausu z polskimi ilustratorami

  • LABEL #36 Odkrywamy oblicza kobiecości

    LABEL #36 Odkrywamy oblicza kobiecości

  • LABEL Magazine x Bauhaus wystawa w PURO Hotel Łódź

    LABEL Magazine x Bauhaus wystawa w PURO Hotel Łódź

NAJNOWSZE

  • Naukowcy odkryli jak przenieść 25-tonowe bryły jedynie przy użyciu rąk

    Naukowcy odkryli jak przenieść 25-tonowe bryły jedynie przy użyciu rąk

  • Polska projektantka stworzyła ładną i komfortową protezę piersi

    Polska projektantka stworzyła ładną i komfortową protezę piersi

  • MANUBA kolekcja GDD 2019

    MANUBA kolekcja GDD 2019

  • Lody o smaku prosecco w kształcie kieliszka

    Lody o smaku prosecco w kształcie kieliszka

  • Dmuchane baseny, które zmieszczą się w torbie

    Dmuchane baseny, które zmieszczą się w torbie

NAJNOWSZE

NAJNOWSZE

NAJNOWSZE

NAJNOWSZE

NAJNOWSZE

NAJNOWSZE

NAJNOWSZE

NAJNOWSZE

  • Kolor w Londynie

    Kolor w Londynie

  • Skandynawia w niebieskich tonach

    Skandynawia w niebieskich tonach

  • Loft w Chicago

    Loft w Chicago

  • 36 metrów kwadratowych w Warszawie

    36 metrów kwadratowych w Warszawie

  • Karta z limitem na ślad węglowy

    Karta z limitem na ślad węglowy

NAJNOWSZE

NAJNOWSZE

NAJNOWSZE

NAJNOWSZE

  • Śródziemnomorski miraż

    Śródziemnomorski miraż

  • Domek w lesie, który wygląda jak… Minionek!

    Domek w lesie, który wygląda jak… Minionek!

  • Minimalistyczny salon sukni ślubnych

    Minimalistyczny salon sukni ślubnych

  • Zielone przystanki w Siemiatyczach

    Zielone przystanki w Siemiatyczach

  • Niezwykły glamping w Andach

    Niezwykły glamping w Andach

NAJNOWSZE

  • Siła mocnych kolorów i kształtów. Rozmowa z Aleksandrą Morawiak

    Siła mocnych kolorów i kształtów. Rozmowa z Aleksandrą Morawiak

  • Warszawska palma uschła

    Warszawska palma uschła

  • Polski Pawilon jedną z 5 obowiązkowych wystaw Biennale w Wenecji według brytyjsko-amerykańskiego „The Art Newspaper”

    Polski Pawilon jedną z 5 obowiązkowych wystaw Biennale w Wenecji według brytyjsko-amerykańskiego „The Art Newspaper”

  • Banksy pojawił się na Biennale w Wenecji

    Banksy pojawił się na Biennale w Wenecji

  • Na nowojorskiej aukcji padł rekord: oto najdroższe dzieło żyjącego artysty!

    Na nowojorskiej aukcji padł rekord: oto najdroższe dzieło żyjącego artysty!

NAJNOWSZE

  • Kolekcja Nike inspirowana Stranger Things

    Kolekcja Nike inspirowana Stranger Things

  • Każdy model z tej kolekcji został stworzony by kusić zmysły

    Każdy model z tej kolekcji został stworzony by kusić zmysły

  • Samoczyszczące się ubrania

    Samoczyszczące się ubrania

  • Najbardziej zrównoważone sneakersy świata

    Najbardziej zrównoważone sneakersy świata

  • Rihanna zaprezentowała pierwszą kolekcję Fenty

    Rihanna zaprezentowała pierwszą kolekcję Fenty

NAJNOWSZE

  • Siła mocnych kolorów i kształtów. Rozmowa z Aleksandrą Morawiak

    Siła mocnych kolorów i kształtów. Rozmowa z Aleksandrą Morawiak

  • Loft w Tel Avivie

    Loft w Tel Avivie

  • Zielone oazy

    Zielone oazy

  • Ikony polskiego designu powracają!

    Ikony polskiego designu powracają!

  • Vision Mercedes-Maybach 6 Cabriolet

    Vision Mercedes-Maybach 6 Cabriolet

NAJNOWSZE

  • Naukowcy odkryli jak przenieść 25-tonowe bryły jedynie przy użyciu rąk

    Naukowcy odkryli jak przenieść 25-tonowe bryły jedynie przy użyciu rąk

  • Zalando wprowadza ekologiczne opakowania

    Zalando wprowadza ekologiczne opakowania

  • Bransoletka, która powstrzyma Cię przed niezdrowym trybem życia

    Bransoletka, która powstrzyma Cię przed niezdrowym trybem życia

  • Smartfon dla fanów mindfulness

    Smartfon dla fanów mindfulness

  • Polski samochód elektryczny wyjechał na ulice Warszawy

    Polski samochód elektryczny wyjechał na ulice Warszawy

NAJNOWSZE

NAJNOWSZE

NAJNOWSZE

NAJNOWSZE

NAJNOWSZE

  • Wystawa plakatów w Warszawie LABEL Magazine x Bauhaus

    Wystawa plakatów w Warszawie LABEL Magazine x Bauhaus

  • Spolaryzowany program Gdynia Design Days 2019!

    Spolaryzowany program Gdynia Design Days 2019!

  • Wyjątkowa aukcja w Muzeum Sztuki Nowoczesnej wesprze uchodźców

    Wyjątkowa aukcja w Muzeum Sztuki Nowoczesnej wesprze uchodźców

  • Warsaw Home 2019 pod hasłem „Jestem”

    Warsaw Home 2019 pod hasłem „Jestem”

  • Przemo Łukasik w ABB Living Space® Experience

    Przemo Łukasik w ABB Living Space® Experience

Nowe biuro L’Oreal w Warszawie Nowe biuro L’Oreal w Warszawie Nowe biuro L’Oreal w Warszawie Nowe biuro L’Oreal w Warszawie Nowe biuro L’Oreal w Warszawie Nowe biuro L’Oreal w Warszawie Nowe biuro L’Oreal w Warszawie Nowe biuro L’Oreal w Warszawie Nowe biuro L’Oreal w Warszawie Nowe biuro L’Oreal w Warszawie Nowe biuro L’Oreal w Warszawie Nowe biuro L’Oreal w Warszawie

źródło: materiały prasowe

Zdjęcia na pełnym ekranie

Nowe biuro L’Oreal w Warszawie

Nowe biuro L’Oreal w Warszawie – wielkie wyzwanie postawione przed architektami i producentami wyposażenia wnętrz. To kolejny dowód, że współdziałanie doświadczonych firm jest kluczem do sukcesu, który w tym przypadku oznacza również nową definicję przestrzeni pobudzającej kreatywność oraz efektywność pracy i spotkań. W #34 wydaniu LABEL dzielimy się z Wami fascynującą opowieścią o tym, czym zaowocowała ich współpraca. Tutaj opowiemy nieco więcej o markach tworzących realizację L’Oréal House Warsaw w Browarach Warszawskich.

Od 2007 roku pracownia Trzop Architekci stopniowo rozwijała się na polskim rynku nieruchomości biurowych, aby stać się firmą z wielokrotnie nagradzanymi projektami biurowymi, komercyjnymi i instytucjonalnymi w całym kraju.

Zespół prowadzony przez Bartosza Trzopa, składa się z kreatywnych, błyskotliwych i doświadczonych projektantów, dla których architektura to pasja, a celem jest sprostanie oczekiwaniom klienta, poprawienie jakości pracy i życia użytkowników. W projekcie L’Oréal House Warsaw skoncentrowali się na dobrostanie ludzi, ich nawykach i potrzebach. Stworzyli nowoczesne biuro, ukazując we wnętrzu wyjątkową estetykę marki.Ich misją jest podnoszenie ludzkiego doświadczenia poprzez projektowanie miejsc, które łączą, wspierają i inspirują. Koncentrują się na projektowaniu zrównoważonych i innowacyjnych przestrzeni i zmianie istniejących struktur. Aktywnie angażują klientów w proces projektowania, aby badać ich aspiracje, czynniki i kulturę organizacji. Poznają biznes wewnątrz i na zewnątrz, słuchają i stykają się z wyzwaniami klienta. Punktami wyjścia są dla nich cele, strategie i oczekiwania, ale wykraczają poza nie, tworząc nową i lepszą rzeczywistość.



Jako architekci skupiają się na projektowaniu zrównoważonych przestrzeni, które wytrzymają próbę czasu. Wraz ze zmianą sposobu w jaki ludzie pracują, zmienili również radykalnie podejście do tradycyjnego projektowania przestrzeni biurowych. Nieustannie rozwijają procesy organizacyjne i projektowe, aby stale dostarczać innowacje. Dążą do tworzenia pozytywnych, trwałych zmian poprzez odpowiedzialność i zaangażowanie w przestrzeniach, w których żyjemy i pracujemy.

Era cyfryzacji wpłynęła na stworzenie nowej definicji miejsca pracy, którego integralną częścią stała się technologia. Największym wyzwaniem dla firm współtworzących projekt jest dobór rozwiązań, które razem stworzą przestrzeń wyzwalającą pokłady kreatywności oraz wspierające współpracę. Nowe biuro L’Oreal jest doskonałym przykładem jak łącząc architekturę i urządzenia multimedialne można uzyskać lekki i przyjemny dla oka efekt. Współpraca integratora AV - firmy SLX z biurem Trzop Architekci jest tu widoczna na każdym kroku. Wszystkie elementy są doskonale dopasowane i współgrają ze sobą tworząc przestrzeń, w której miło spędza się czas.



Profesjonalne monitory Samsung z matowymi matrycami w openspace zostały tu pomysłowo ukryte w subtelnych zabudowach, w których różnią się od sąsiadujących plakatów tylko ruchomym obrazem. Wszechobecny w typowych pomieszczeniach spotkań stos kabli ciągnących się po stołach został zastąpiony tutaj estetycznymi przyłączami firmy Crestron, w których kable chowają się same, zostawiając przestrzeń do pracy. W każdej sali konferencyjnej znajduje się również interaktywny monitor serii QBH-TR, który pełni funkcję monitora oraz tablicy do notowania i rysowania, dając przestrzeń do kreatywnej pracy. Standardowy telefon zastąpiło rozwiązanie zintegrowane z Microsoft Teams – Crestron Mercury. Wystarczy przynieść komputer, a pomieszczenie przekształca się w salę do wideokonferencji, kamera, odpowiednie nagłośnienie i mikrofony, już tu są. Wszystko to sprawia, że trudno tutaj o wolną salkę. Nad optymalizacją wykorzystania pomieszczeń spotkań czuwa jednak system rezerwacji sal konferencyjnych, który zwolni pomieszczenie, jeśli nie pojawimy się na umówionym wcześniej spotkaniu.

Comforty to wiodąca marka mebli tapicerowanych w Polsce, powstała w 2000 roku w Nowych Skalmierzycach, w Wielkopolsce. Region o bardzo długich tradycjach meblarskich stał się idealnym miejscem dla firmy, która, bazując na lokalnym rzemiośle oraz własnym zapleczu technologicznym i produkcyjnym, rozwija kolekcję wysokiej jakości mebli tapicerowanych, przeznaczonych do miejsc publicznych oraz przestrzeni prywatnych. Dzięki współpracy z projektantami, a także pełnemu zaangażowaniu w wiele projektów architektonicznych, wzornictwo Comforty podlega ciągłej ewolucji, odzwierciedlając zmiany zachodzące we współczesnym stylu życia i środowisku pracy. Od momentu powstania, filozofia Comforty opiera się na rozwoju wzornictwa i udziale w międzynarodowym procesie wymiany i rozwoju wiedzy i technologii designu, jako istotnej części kultury materialnej człowieka współczesnego. Marka stara się pogodzić te wartości z przywiązaniem do lokalnej tradycji rzemieślniczej ręcznie wytwarzanych mebli i z dziedzictwem polskiego i międzynarodowego wzornictwa XX wieku.



Głównym bodźcem dla rozwoju kolekcji Comforty zawsze jest człowiek, jego indywidualne potrzeby, zarówno te związane ze zmieniającym się stylem życia, architekturą, jak i te estetyczne, związane
z poszukiwaniem harmonii, łączności z historią i ze światem sztuk wizualnych czy popkultury. Znajdziemy w niej produkty autorstwa Tomasza Augustyniaka, Doroty Koziary, Tomka Rygalika, Krystiana Kowalskiego, Mai Ganszyniec, Janka Kochańskiego, Alessandro Mendiniego, Anderssen&Voll Studio, Philippe’a Nigro i LucidiPevere Studio. Od kilku lat marka rozwija także ofertę skierowaną do współczesnych biur, wnosząc do nich miękkość, przytulność, zaawansowane myślenie o wzornictwie i refleksję o zmieniających się dynamicznie sposobach pracy i odpoczynku poza domem. Właśnie dzięki temu współczesnemu wzornictwu, doskonałej jakości i funkcjonalności, marce zaufał także L’Oréal, który wybrał produkty Comforty do swojej warszawskiej siedziby.

Za projekt i dostarczenie oświetlenia odpowiedzialna była firma Plus Lighting. Głównymi zadaniami jakie stanęły przed projektantami oświetlenia było wpisanie się w koncepcję architekta, a także podkreślenie paryskich korzeni marki L’Oréal i jej wyjątkowej estetyki. Istotna stała się także kwestia połączenia elegancji z potrzebą zapewnienia komfortu pracy wzrokowej oraz ograniczenia hałasu. Sprostanie temu wyzwaniu wymagało spersonalizowanych rozwiązań, dlatego też projektanci zdecydowali się na zastosowanie doskonałej jakości oświetlenia w połączeniu z rozwiązaniami akustycznymi o wysokich parametrach tłumienia. Owocem tego jest, stworzona specjalnie na potrzeby projektu, lampa. Jej kształt tworzą łuki półkoliste i prostokąt, który został wypełniony panelami akustycznymi oraz dekoracyjnymi elementami z miedzianej siatki. Całość dopełnia profil LED oświetlający przestrzenie pracy. Innymi rozwiązaniami zastosowanymi w projekcie były lampy Acoustic Cone marki Flexx Led zachowujące wysoką sprawność świetlną z dodatkowymi możliwościami pochłaniania hałasu. W projekcie zastosowane zostały także lampy wykonane z miedzi i mosiądzu, harmonizujące z projektem wnętrza. Dopełnieniem całości jest inteligentny system sterowania DALI, który pozwala przystosować natężenie oświetlenia do indywidualnych potrzeb pracowników.



Interface jako największy producent komercyjnych płytek dywanowych na świecie, dostarczył swoje produkty do całego biura L’Oréal w Browarach Warszawskich. Obok pozycji lidera w branży pod względem designu, wzornictwa i innowacyjności stosowanych rozwiązań, wyróżniają go szczególne osiągnięcia w zakresie realizowania idei zrównoważonego rozwoju. Od momentu jej wdrożenia w 1996 roku obniżył emisję CO2 w swoich fabrykach w Europie o 98% i zredukował do zera zużycie wody w procesie produkcji. Według organizacji GlobeScan w rankingu Liderów Zrównoważonego rozwoju INTERFACE od 1997 do 2018 roku jest w pierwszej trójce wszystkich światowych firm.

Ograniczone do minimum straty montażowe, możliwość wymiany pojedynczych płytek i łatwość w utrzymaniu – to najważniejsze korzyści płynące z użycia wykładziny modułowej. Stosowany w produktach Interface bezklejowy system montażu TacTiles® to gwarancja czystej i sprawnej instalacji bez konieczności wdychania przykrego zapachu kleju. Wykładziny modułowe Interface dostępne są w kształcie kwadratów oraz podłużnych płytek Skinny Planks, z których można stworzyć zarówno jednolitą powierzchnię jak i uzyskać eklektyczne, spersonalizowane wzory.

Od lat 50-tych, kiedy Interface wynalazł płytkę dywanową, wzornictwo przeszło długą drogę, a kolejne odsłony jego artykułów inspirowane są zarówno nauką jak i aktualnymi trendami. Tworząc nowe produkty opiera się na biomimetyce – nauce polegającej na adaptowaniu w inżynierii mechanizmów występujących w naturze. Jednym z efektów tej inspiracji są wzory bezkierunkowe, a więc tak zaprojektowane płytki wykładzinowe, aby ich układanie polegało na tworzeniu losowych, jak w przyrodzie, wzorów. Dzięki temu, wymiana pojedynczego elementu zwalnia nas z konieczności poszukiwania płytki ze ściśle określonym wzorem, a brak przymusu takiego dopasowywania skraca czas instalacji i redukuje ilość strat montażowych.



Bene GmbH jest austriackim liderem i jednym z głównych europejskich graczy na rynku innowacyjnych koncepcji biurowych. Dzięki zaawansowanym technologiom wspierającym produkcję i wysokim standardom dotyczącym jakości, Bene posiada jedno z najnowocześniejszych przedsiębiorstw wytwarzających meble biurowe w Europie. Wysokiej jakości produkty Bene, powstałe w oparciu o 227 lat tradycji i doświadczenia, dostępne są w 40 krajach świata. Polski oddział z pod nazwą Bene Warszawa Sp. z o.o. istnieje od 1997 roku. Spółka ma swoją siedzibę w Warszawie.

Jako dostawca kompleksowych rozwiązań do aranżacji biura, Bene rozwija własne portfolio produktów, uzupełniając je asortymentem wiodących marek. Tworząc nowe rozwiązania Bene współpracuje ze znanymi międzynarodowymi architektami wyróżniającymi się nowym spojrzeniem na biuro oraz zrozumieniem potrzeb współczesnych organizacji. Do najważniejszych partnerów Bene należą studio projektowe B4K Andreas Krob, Christian Horner, trio designerów EOOS,wiedeńskie biuro architektoniczne Hohannes Scherr, Justus Kolberg, Kai Stania czy jedno z najbardziej znanych studiów projektowych w Wielkiej Brytanii – PearsonLloyd.



Filozofia Bene określa biuro jako jedną z przestrzeni życiowych i podkreśla, że istnieje wyraźny związek między wyposażeniem biura, środowiskiem pracy i kulturą firmy, a jej sukcesem. Każdego dnia Bene dąży do przełożenia tej filozofii na rzeczywistość. Dzięki takiemu podejściu produkty biurowe marki Bene cechują się ergonomią, wysoką jakością i innowacyjnym designem, które zmieniają jakość i efektywność codziennej pracy.





siteimage siteimage siteimage siteimage siteimage siteimage    PL EN